Sabtu, 16 April 2011

Kesuntukkan Masa

Bismillahir Rahmanir Rahim;
Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh;
Selamat Sejahtera;

Hari ini, ada masa untuk buat satu entry.  Cuma apabila difikirkan, apa yang ada di dalam fikiran banyak persoalan bermain perlukan tindakan.  Manuskrip masih belum tersentuh.  Sakit masih belum sembuh. Doakan saya sihat dan mampu membuat tugas rutin harian.  Saya mula mengira dan menjadi teman saat berganti minit berganti jam berganti hari berganti minggu berganti bulan berganti tahun berganti dekad berganti abad berganti masihi... apa yang saya merapu ni.

Saya menghargai follower yang semakin bertambah.  Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan jejak.  Saya akan jejak anda semula pada kelapangan masa.  Untuk nuffnang, harap sudi-sudikanlah klik walaupun sekali.  Untuk Novel saya iaitu Cinta Akan Indah, dapatkan di pasaran segera atau langganan terus ke Alaf21

Akhir sekali, terima kasih kerana menyokong penulisan tanah air.

Wassalam.

:)

Tiada ulasan: