Khamis, 8 November 2012

Penulisan

Bismillahir Rahmanir Rahim
Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
dan Selamat Sejahterah.
Bosan, bosan, bosan.  Apasal saya suka ikut rentak ipin bila sebut sesuatu perkataan sampai 3 kali?  Menung, menung, menung, sebenarnya menungan saya tu lebih ke arah memikirkan jalan cerita penulisan saya kali ini.  Nasihat di terima dari seorang 'guru' menulislah setiap hari walaupun  satu muka.  saya cuba pratikkan.  saya tidak mahu ketinggalan bas. opsss... sekarang ni paling laju LRT ke Kapal Terbang?

Pening... pening... pening... hari ini benar-benar pening dan mengantuk.  Bila dapat menulis dan mendapat ilham dalam penulisan, mulalah mengantuk berat.  Berat... berat... berat...
Praktis... praktis... praktis... make perfect.  Someone says!

Sabar jelah merapu ni...

Tiada ulasan: