Khamis, 20 Disember 2012

Komplen Pembaca RS - I

Bismillahir Rahmanir Rahim
Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
dan Selamat Sejahtera.
 
SEDIKIT perkongsian

Antara komen dan komplen pemilik CAI di luar sana :

Komplen dan Komen 1
 
Bagi aku novel ni agak membosankan bagi aku jee... aku kan memilih bab2 buku nii seriously aku x enjoy baca buku ni... asyik melompat katak jee haha... tapi kalau korang nk tau detail2 tentang cerita ni apa kata korang baca buku ni... xde laa kang x puas hati aku cakap novel x best kan... x best pun aku beli jugak tau2.... ini komen dari issabellesan.

Apa pendapat pembaca yang lain?

RS ucapkan terima kasih sebab beri komen dan beli novel RS.  Sebenarnya yang paling best adalah membaca komen pembaca di blog mereka.  Ya, memang itu yang paling BEST, sebab apa RS kata macam tu?  RS dapat memperbaiki kelemahan yang ada. Jadi RS ucapkan berbanyak terima kasih kepada tukang komen dan tukang komplen.

Terima kasih issabellesan.

Tatitu...

Tiada ulasan: